My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 23. august 2010

Birthday celebrations

Jeg ved godt at reglen egentlig går på at man ikke må fejre fødselsdag inden den egentlige dag, men da min fødselsdag i år falder på en tirsdag (i morgen) og det kan være svært at få familien samlet til kaffe-kage tamtam på en hverdag, har jeg delt min fejring lidt op i bider.

I går havde jeg således besøg af min kære søster med mand og unger til dejlig lagkage. Som nogen måske husker så er jeg ikke så god til det der med mælkeprodukter, men når jeg har fødselsdag så synder jeg og gik derfor all in med flødeskumslagkage i går.

Her får I derfor lige lidt til at få mundvandet til at løbe - et styks lagkage med flødeskum, chokoladestykker, knust marengs og masser af blåbær (eller det kalder supermarkederne det i hvertfald, vi andre kalder dem vidst nok bøllemosebær, but you get the picture)

Til dem der undre sig over pacman mønstret så har jeg en niece der ikke er så glad for frugt og bær, så måtte lige lave et hjørne (kan man det på en rund lagkage?) til hende uden.

Mit lille køkken kan lige præcis rumme et selskab på fem styk. 



Opdækning med arvestykker både fra farmor og Frk. L, og så stræk kaffe - mmmm. 

Yesterday I celebrated my upcoming birthday with my sister and her family, we had this sinfull cake.  

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails