My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 18. januar 2011

I dream about

Mit shoppebudget tåler ingen indkøb lige nu, men derfor må man jo gerne drømme, og lige nu drømmer jeg om et par smukke sorte støvletter eller skoletter til både hverdag og fest, og av av av jeg er lige faldet over de smukkest sko på Repetto's hjemmeside.

Det ene par efter det andet som får mit skoelskende hjerte til at banke vildt og voldsomt. Det værste af det hele er at skoene er på udsalg - 40 %!
Normalt ville jeg ikke sige at 40 % er nok men med de priser Repetto ligger til så er det alligevel en god bid der ryger med 40 %.

(U)heldigvis sender deres webshop kun til Frankrig - for neeej jeg kunne købe mig fattig.
Skoene koster mellem 1500 og 1050 kr. på udsalg, det er jo en god pris for en smuk klassisk sko.




Kilde: Repetto.com

I am looking for a pair of beautiful classic black shoes - and even though I can't afford them I am in love with these amazing shoes from Repetto. 


Frk. N 

4 kommentarer:

  1. De er virkelig smukke, især dem du har udvalgt. Jeg synes at repettosko er sindssyg behagelige plus prisen er fornuftlig så jeg er stor repetto fan.

    Kig endelig forbi min nyfødte blog.

    http://wewillalwayshavefashion.blogspot.com/

    /Sara

    SvarSlet
  2. Hej Sara
    Tak for tippet omkring skoene, skal altså lige se om jeg ikke kan løse det der fragtproblem på en eller anden snedig facon;)

    Fin blog du har fået lavet dig, spændende at se hvordan den vil udvikle sig:)

    SvarSlet
  3. Nøj, nr.2 par er flotte! :-) *savle savle*

    SvarSlet
  4. Ja dem er jeg også ret tosset med.... eller altså jeg er nok bare tosset med dem alle. Åhhh hvem der bare var i Paris og shoppede sko, i stedet for på kontoret mandag morgen...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails