I disse tider er der ikke grænser for hvor meget forskellige virksomheder og designere støtter op om den ene gode sag efter den anden.
Vi som forbrugere bliver mere og mere bevidste om at vi selv har et ansvar, og at vi gennem vores indkøbsvaner faktisk kan gøre en forskel. Dette er også tilfældet når vi taler om H&Ms Fashion Against Aids, der med en indtjening på mere en 30 millioner sek, i løbet af de sidste to års kampagner, viser at velgørenhedsmode er kommet for at blive.
I år har H&M så valgt at slå sig op på en af de mest modeskabende tendenser der findes, nemlig festivallooket.
At tage på festival er ikke mere noget med fedtede hår, daggamle t-shirts og mudderdækkede jeans, nej festival handler om meget mere.
Da musik og mode har altid gået hånd i hånd, er det også blevet mere og mere almindeligt at festivalgængere rundt omkring i ganske danske land og faktisk også udland (Vi huske alle Kate Mose og hendes Hunter støvler) søger at udtrykke sig selv gennem deres outfits når de entrer festivalpladserne.
I år er det blandt andre it-girl og stilikon Lou Doillon der er kampagnepige for kollektionen, og mon ikke hendes ansigt alene kan sælge noget tøj?
Jeg har kigget lidt nærmere på dette års Fashion Against Aids kollektion og her er et par de items jeg vil på jagt efter.
Wauw, jeg tager jakken og kjolen!
SvarSletTak for info og for at adde os til bloggen!! Det er en kæmpe, kæmpe ære and made our day! Yay
Selvfølgelig - jeres blog er virkelig inspirerende!
SvarSlet