My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 15. maj 2011

Blog tip



Forleden faldt jeg helt tilfældigt over denne perle af en blog. Kan godt se at jeg er lidt sent ude (606 læsere er jo en del) men bedre sent end aldrig.

Supernova er drevet af de to piger Rikke og Mona som begge har en fantastisk stil og er utroligt dygtige til at tage billeder.

Bloggen er fyldt med billeder, bog anmeldelser, inspirations billeder og meget mere. Tag et kig forbi, ved at jeg kommer til det igen snarligt.

Frk. N

p.s. Blogger har været nede og har blokeret mine ellers planlagte indlæg og muligvis også en del kommentarer :( Øv, øv, øv altså :( men hvis nogen af jer har en kommentar eller to til nedenstående indlæg så ville jeg bliver super glad hvis I ville skrive den igen, vil jo gerne høre hvad I har at sige :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle søde ord. Mange tak, vi er meget beærede!

    SvarSlet
  2. :) Det er dejligt at følge sådan en fin blog. Har også foræret jer en lille blogger award, håber at I vil lege med :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails