My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 16. maj 2011

I'd like to thank the academy...

Foto lånt fra den seje Sneglcille

Marianne fra Cosmoplifashion har været så sød at give os (mig) en Award - tusind tak. Her kommer lidt svar, håber at I vil læse med :)

Hvorfor startede du med at blogge?
Bloggen startede som et fælles projekt mellem mig og Frk.L. Vi havde begge en brændende glæde ved mode, kultur, bøger og meget mere, og synes at det ville være sjovt dele vores glæde med resten af verden. I dag er bloggen blevet mit projekt alene og det ser jeg frem til at udforske.

Hvilke blogs følger du?
Jeg læser mange blogs, både danske og udenlandske. Af danske blogs vil jeg gerne fremhæve Emily Salomon og Supernova - Emilys har jeg fulgt i lang tid mens Supernova er en helt ny tilføjelse til mit daglige blog fix. Jeg er også glad for Sneglcille's blog, som både får mig til at klaske mig selv på låret af grin og samtidigt rør mig med sin ærlighed. 
Af udenlandske blogs er jeg særligt glad for The Cherry Blossom Girl og Cocorosa som begge er meget smukke og inspirerende.

Favorit make-up mærke?
Jeg har ikke rigtigt nogle favorit mærker, da jeg ikke bruger voldsomt meget make-up. Men jeg er meget glad for Maybellines klassiker Great Lash som får mine gennemsigtige vipper til at virke længere og tykkere - og som vigtigst af alt sørger for at jeg ikke ligner et gennemsigtigt spøgelse når jeg går ud.

Favorit tøj mærke?
Det må være Nué Notes og Lovechild 1979. Novra de laver nogle smukke ting.

Din favoritfarve?
Er en rigtig tøsepige, så elsker lyserød i alle afskygninger. Er dog særligt glad for gammelrosa.


Parfume?
Viktor&Rolf' s Flowerbomb som er helt fantastisk. Og, så ønsker jeg mig Chanel No.5 da den simpelthen bare er en evig og dejlig klassiker.  

Favoritfilm?
Breakfast at Tiffany's - evig, fantastisk, Audrey. En uudtømmelig kilde til inspiration.

Hvilket land vil du besøge og hvorfor?
Vil gerne en tur til Frankrig med min kæreste. Vi er begge inkarneret mad entusiaster og det ville være skønt at tage på gourmet rejse med ham i Frankrigs smukke byer og distrikter.  

Hvad glæder du dig mest til i nærmeste fremtid?
Lige nu sker der en masse ændringer i min hverdag, som jeg glæder mig til at kunne dele med jer og så til at drive Frk.Jensens og gøre det til en endnu bedre blog.

Jeg vil give awarden videre til dem her:
Supernova

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails