My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 18. maj 2011

Tadaaaa - flyttedag

Photobucket


Så skete det, Frk. Jensens er flyttet.
Fra  i dag af kan I derfor flytte bloggen på dens helt nye hjem: Frk.Jensens.wordpress.com
og der vil derfor ikke blive opdateret her inde mere.

Grunden til at jeg er flyttet er mange; jeg trængte til nye omgivelser, større billeder og en drillende blogger er bare nogle af dem.

Men jeg håber at I alle vil følge med mig til det nye hjem - jeg har forsøgt at lægge friend connect såvel som  facebook med over, men indtil videre, ja der driller det mig lidt. Så bær over med mig, jeg er igang og indtil da så håber jeg at I selv kan finde den nemmeste måde for jer at følge med.

Endnu engang velkommen til og vi ses på http://frkjensens.wordpress.com/.

Frk. N

p.s. smid endelig en kommentar på den nye blog om hvad I synes :)

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails