My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 10. maj 2011

All good things must come to an end...





...Og nu er tiden desværre kommet for undertegnede. Som jeg for nylig skrev, har jeg fået et nyt og utrolig spændende job, som i fremtiden kommer til at tage en del mere tid end normalt. Det betyder, at jeg bliver nødt til at overlade Frk. Jensens i frk. N's trygge hænder. Jeg forsvinder dog ikke helt (for jeg kan naturligvis ikke fuldstændig undvære al den sjov og ballade, der følger med sådan et projekt), men for fremtiden bliver det frk. N, der kommer til at styre bloggen med hård hånd.

Jeg glæder mig til nye og spændende udfordringer, men kommer absolut til at savne alle jer skønne læsere og jeres altid søde kommentarer. Tak til alle jer, som har været med til at gøre Frk. Jensens til et sjovt og hyggeligt projekt - det betyder simpelthen så meget at I læser med derude!



Som sagt slipper I ikke helt for mig, men indtil da: So long ladies!

Frk. L

5 kommentarer:

  1. Åh nej! Ej, det er jeg simpelthen så ked af at høre! :-( Men jeg er da selvfølgelig glad på dine vegne :-) Kig endelig ind engang i mellem med et indlæg :-) God vind!

    SvarSlet
  2. Det er jeg også ked af at høre, men glæder mig til at se nogle "gæsteindlæg":-)

    Jeg har givet jer en award og håber i vil lege med:-)
    http://cosmopolifashion.blogspot.com/2011/05/my-award.html

    SvarSlet
  3. Tillykke med det nye job, må man spørge hvad det er?

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de søde ord. Jeg kan afsløre så meget, at det er et rigtig drømmestudiejob, når man som undertegnede interesserer sig for strategi, ledelse og bæredygtighed i internationale virksomheder ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt at se at I alle har været så glade for Frk.L, hun vender tilbage ind i mellem bare rolig ;)

    Marianne tusind tak for prisen - det er jo en perfekt måde at samlet lidt op bloggen :) Det er vi/jeg meget beæret over :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails