My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 12. maj 2011

Changes



Som I kunne læse forleden har jeg nu overtaget bloggen alene, da min kære veninde Frk.L desværre ikke rigtig har tiden mere. Som hun skrev så slipper I dog ikke helt for hende, da hun ind i mellem vil stikke hovedet forbi med et lille indlæg eller to, hvilket jeg er rigtig glad for at hun har lyst til.

Da jeg nu har Frk.Jensens alene ja så synes jeg at det er på tide med lidt forandringer.
Derfor vil der i nærmeste fremtid sker ting og sager med bloggen, som jeg håber at I har lyst til at støtte op om.

I samme anledning vil jeg da også gerne høre jer kære læsere om I har nogle ønsker til bloggen fremover? Er der særlige indlæg som I godt kunne tænke jer? Nogle bestemte indlæg I måske gerne vil have flere af? Eller er der nogle ting som ikke rigtig interesserer jer og som jeg derfor kan skrue lidt ned for?

En blog er jo noget meget personligt og derfor vil jeg da også fremover kun skrive om det jeg har lyst til, men derfor er det jo alligevel dejligt med nogle input og ønsker som jeg kan lade mig inspirer af, så skyd endelig løs :)

Håber at I alle hænger ved, selvom der nu kun er en Frk. Jensen tilbage på skansen :)

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails