My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 4. maj 2011

Just take a walk

Som det fremgår af bloggen så går jeg rigtig mange ture - der er ikke noget bedre end at gå en lang tur og virkelige få snakket sine tanker igennem med én som man holder af og stoler på.

I dag har Dansetrolden og jeg travet byen tynd, da jeg på det sidste har været lidt nede over nogle ting som nager mig, men som jeg dog ikke er helt klar til at dele her endnu.

Vi travede gennem sol og skyer, det ene øjeblik sol og varme det næste skyer og kulde, men det passede nu også meget godt til min humør - der dog nu er meget bedre.

Turen røg også forbi Granola på Værnedamsvej, for lidt forfriskninger skulle der til. Jeg fik mig en frisk juice, mens Dansetrolden fik en lækker chokolade milkshake - er forresten vild med deres fine glas, er der nogen derude der ved hvor man får fat i sådan nogle?


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Iført Dansetroldens skjorte fra H&M

Pictures from a walk through the city today - with a little pitstop on the way.

Frk. N

3 kommentarer:

  1. Elsker også lange gåture:-)

    SvarSlet
  2. Nej, hvor sjovt. Jeg var på Granola i fredags. Skønt skønt sted.

    SvarSlet
  3. Ja der er meget lækkert, og gode gåture er virkelig det bedste :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails