My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 18. april 2011

Happy easter

I sidste uge havde jeg første dag i min nye stilling, og da jeg kom om morgenen, stod denne smukke påskebuket til mig på skrivebordet. Så kan man vist ikke ønske sig en bedre start på dagen! 

I morgen går turen i sommerhus hvor de næste par dage står på eksamenslæsning, arbejde, afslapning og masser af hygge - og forhåbentlig alt sammen ledsaget af den skønneste forårssol. Rigtig god påske derude! Har I spændende planer?   






Frk. L

4 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye job :-) Sikke dog nogle flotte blomster! Det lyder som en god og blandet omgang :-) Jeg skal arbejde de næste dage, og så står den på 3 fødselsdage og eksamenslæsning, så det er også godt og blandet :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak - jeg glæder mig rigtig meget til at komme ordentligt i gang med det. Rigtig god påske og god læselyst!

    SvarSlet
  3. Tillykke med nyt job, det er altid så spændende når man skal i gang med noget nyt. Påsken hos mig står på afslapning og måske lidt oprydning og sortering i klædeskabet...også går turen til Spanien lige efter påske:-)

    SvarSlet
  4. Det lyder da skønt - rigtig god tur til det spanske!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails