My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 2. april 2011

Todays outfit - CPH Moda

Jeg var så heldig at vinde to billetter til CPH Moda forleden hos Kia og tog derfor Dansetrolden i hånden her til formiddage og drog mod Bella Centeret.

Udvalget var til vores store overraskelse ikke så stort som forventet, og jeg gjorde ingen garderobe kups - dog fandt vi to skjorter til Dansetrolden og en del gode sager til køkkenet. Hvad der kom med hjem får I at se en af dagene (eller måske I kan gætte det?), men her er i hvert fald dagens shopping outfit.



Jeg foretrækker som så mange andre at klæde mig helt basic når jeg tager på lagersalg, så kan jeg nemlig hurtigt prøve tingene, her har jeg derfor iført mig basis bluse fra H&M, jeans fra Cheap Monday, cowboy støvler, tørklæde fra Rabens Saloner og min elskede læder jakke fra Nué Notes.

p.s. vil lader lige som om jeg ikke ser gravid ud på det nederste billede.

Today's outfit - basic and simpel, perfect for outlet shopping. 


Frk. N

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails