My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 6. april 2011

Outlet kitchen shopping

Som nævnt forleden så var jeg forbi CPH Moda her i weekenden, og selvom det ikke blev til noget garderobe shopping, så fandt jeg da lidt der kom med hjem.

Jeg elsker nemlig mit køkken, eller det vil sige at jeg elsker at være i et køkken, mit eget lige nu er ikke det mest spændende nemlig og derfor har jeg shoppet et par ting til at peppe det lille køkken op.

Det ene af mine køb var dette fine dørslag, som er sådan lidt retroinspireret.
Jeg elsker ordentlig værktøj og det har jeg fået mig her, stort og stabilt så det ikke vælter når jeg hælder vand fra min pasta. Og, det bedste af det hele var prisen, for jeg fik såmænd dette lille vidunder for kun 40 kr.





A little kitchen wonder found at an outlet this weekend. 


Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails