My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 1. april 2011

Karl, Tom & Oribe - my new best friends

Den amerikanske hårstylist Oribe lancerede i 2009 en serie af fantastisk hårprodukter i eget navn. Produkterne har dog kun været på det danske marked siden september 2010, men er efterhånden til at finde hos frisører over det meste af landet. 

Jeg har selv brugt nogle af produkterne i et par måneder efterhånden, og jeg kan kun sige, at jeg indtil videre er vild med dem! Jeg har foreløbig prøvet Oribe Signature Moisture Mask, som er en virkelig lækker og cremet hårkur, som efterlader håret silkeblødt og velduftende. Desuden er jeg blevet helt afhængig af den lækre Dry texturizing spray, som er en slags farveløs tørshampoo, der giver tekstur og fylde, som holder hele dagen. Og dét at den er farveløs, er altså virkelig smart når man er mørkhåret - det ser bare ikke så lækkert ud med rester af den normalt hvide tørshampoo i hovedbunden. 

Desuden produkterne helt vidunderligt - en duft, som Tom Fords faste parfumør har skabt, og som holder hele dagen. Og Tom Ford er ikke den eneste modedarling, der har været inde over produkterne. Flakonerne er nemlig co-designet af selveste Karl Lagerfeld, og jeg kan da heller ikke sige andet, end at de er usædvanlig smukke, og absolut gerne må stå fremme på min badeværelseshylde. Jeg har endnu ikke prøvet resten af serien, men det skal nok komme, for indtil videre er jeg absolut ikke blevet skuffet! 

Skulle man ikke være så heldig at have det store forkromede overblik over de lokale frisørsaloners produktudvalg, oplyses nærmeste forhandler på telefon 61809280. Produkterne fås ikke i danske webshops, så der er desværre ingen vej uden om en tur forbi en salon.  

Er der andre derude, der har prøvet produkterne, og er I lige så vilde med dem som undertegnede?










I've been trying out the new amazing products from Oribe, and I can't say that I'm disappointed. 


Frk. L 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails