My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 14. april 2011

Summer Wedding

Til sommer er jeg inviteret til bryllup, og hvilken bedre undskyldning er der for en pige til at dulle sig op end et romantisk sommerbryllup? 

Jeg er selvfølgelig for længst gået i tænkeboks over hvad jeg dog skal tage på, for det jo ikke sådan lige at finde den perfekte kjole som er højtidelig, men sommerlig, smuk men dog ikke overstråler f.eks. bruden eller den nærmeste familie. 

Her forleden fik jeg så en af de mange nyhedsmails fra YouHeShe, denne gang med selskabstøj som tema - det måtte jeg jo kigge nærmere på -  og ihhhh hvor er der mange smukke kjoler altså.

Disse tre fangede mig særligt - de  er meget forskellige, men jeg synes at alle kjolerne kunne gå til romantisk sommerfest. 


Photobucket
Ganni med prikker 1.000 kr., plisseret fra Halston Heritage 3.760 kr., Designers Remix 1.700 kr.  

Hver kjole kan noget særligt synes jeg; den lange prikkede giver et afslappet, men festligt look. 

Halston Heritages har lavet en meget yndig kjole der ville gå sig fint med høje sandaler og brusende krøller. 

Sidst er Designers Remix kjolen perfekt til lidt mere formel fest, dog med et lækkert twist med den bare ryg.

Min økonomi er ikke til at investere i nogle af dem lige nu, men kunne godt vende tilbage til Ganni kjolen tror jeg.

Hvad siger I, hvilke kjole synes i bedst om? Eller har I måske et helt fjerde bud?

I dream of wearing one of these dresses at an upcoming wedding this summer. 

Frk. N 

4 kommentarer:

  1. De er smukke alle tre, men Ganni kjolen er min favorit:-)

    SvarSlet
  2. Uh svært... er på nummer to eller tre:)de dyre ja...

    SvarSlet
  3. Jeg synes faktisk, at Ganni kjolen er lidt kedelig. Til gengæld er jeg helt vild med Halston Heritage kjolen, og da jeg fik mailen, klikkede jeg direkte ind på dem :-) Dog lige i overkanten prismæssigt ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er altså også lidt glad ved Ganni kjolen...og må nok sige at Halston Heritage kjolerne er alt for price for en studerende som mig, desværre for fantastiske er de godt nok :(

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails