My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 23. april 2011

Summer dreams by Zoé

Så er årets første sommerkjole i hus. Jeg er ikke til alt for mange blomster og dikkedarer, så jeg kunne slet ikke holde mig tilbage, da jeg faldt over denne enkle skønhed i uld og silke fra By Zoé. By Zoé er et ægte parisisk mærke med masser af lækre basisting, men altid med et lille tvist, som gør at undertegnede efterhånden har en del fra de tidligere kollektioner hængende i skabet. Desuden er kvaliteten altid høj og materialerne lækre, og denne kombination kan man jo kun bifalde!







Frk. L

3 kommentarer:

  1. Hvor ser den fin ud! Glæder mig til at se den på:-)

    SvarSlet
  2. Den ser virkelig lækker ud. Glæder mig ligesom Marianne til at se den på ;-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak piger - billeder følger så snart jeg har fået en smule farve på kroppen ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails