My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 19. april 2011

I love my city

Forleden gik Dansetrolden og jeg en lang tur i København, det var fyldt med glade mennesker der nød den første forårs- - dare I say it - sommersol.

Jeg elsker simpelthen min by - alle de mange detaljer der gemmer sig i hele byen, friske blomster og skud der strutter i den lune luft, fine butikker og gadeskilte, og så de mange lyde, som man desværre ikke kan fange og gengive på bloggen (I know Vlog, men det er jeg ikke helt klar til endnu).

Hvad elsker I ved jeres by?

Jeg elsker Storm P 

Fint butiksskilt  

Lille yndig kiosk 

Den er da fin 

Friske skud over alt 

Ham her slappede af i solen... 

...Mens ham her var en gentleman der trak min cykel hele vejen 

Møde i andedammen 

Spring pictures from my lovely city.

Frk.N

4 kommentarer:

  1. ååååh jeg eeeeelsker også københavn, "min" by :) specielt nu i forårssolen. jeg elsker at cykle gennem byen med vinden flagrende i håret og solbriller på. og glæder mig helt vildt til lyse sommernætter, hvor jeg kan gå hjem over Vesterbros Torv efter en tur i byen eller til grilparty eller efter en aften i Frederiksberg Have med bare ben og tæer! :)

    SvarSlet
  2. Ja, gamle KBH er fantastisk i solen :-) God påske I to ladies

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails