My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 4. april 2011

Im Østerbro nichts Neues

Dagen i dag skulle egentlig have stået på arbejde, men i stedet blev jeg nødt til at tage fri for at tage et smut forbi lægen for at blive vaccineret. Grunden er spændende sommerferieplaner - om end ikke videre eksotiske (på trods af vaccinationer), og så er det jo ikke dårligt pludselig at have en hel dag til at ordne alle de praktiske ting, som der ikke altid er tid til i en travl hverdag. 

Derfor har jeg i dag hygget mig med eksamenslæsning, kagebagning, tøjvask og rengøring (hygge er måske et lidt stærkt ord at bruge i samme sætning som rengøring og tøjvask, men det er i hvert fald rart at have tid til at krydre det med kagebagning og kaffe).

Hvad har I lavet derude?








Frk. L

5 kommentarer:

  1. Dejligt med en fridag uden de store planer:-)

    SvarSlet
  2. Meget - det er altså tiltrængt engang imellem ;)

    SvarSlet
  3. Det kan jeg godt sætte mig ind i :-) Sådan en weekend havde jeg ;-) I dag har bare stået på arbejde, men så fik jeg en god (ny-gravid!) veninde over til middag :-) Så det blev snakket babyer :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig hyggeligt - og stort tillykke til din veninde her fra ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails