My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 13. april 2011

Underneath your clothes

Ja sådan sang Shakira for efterhånden en del år siden, og selvom hun nok ikke helt sang om dette, ja så kommer jeg altid til at nynne denne sang når jeg kigger på undertøj.

Jeg er efterhånden blevet meget glad for bh'er uden bøjler, der ikke gnaver og ryger op over brystet hele tiden, for det er jo virkelig irriterende og da heller ikke særlig sexet. 

Indtil nu har jeg en god blanding i skuffen, men en del af dem er fra Calvin Klein - og bevares de er rigtig fine, men nu også noget price. 
Så derfor ville jeg lige tag en rundtur på nettet blandt high street mærkerne, og se om jeg ikke kunne finde nogle fine alternativer til CK- og hold da op hvor er der mange fine bh'er der ude. 

Her et udsnit af mine fund - alle fra mærkerne Monki, TopShop, H&M og Cheap Monday. 
De er alle super fine og så koster ingen af dem mere end 159 kr. Win og win hvis du spørg mig. 

Jeg er særligt vild med den stribede lysehindbærfarvede nederst fra Monki og den sorte enkle sag fra Cheap Monday. 

Hvad siger I, hvordan foretrækker I jeres undertøj, med eller uden bøjle? og hvor fra? 


Photobucket
Fra øverst venstre: Blomster fra Monki 100 kr., Blonder fra TopShop ca. 100 kr., Bandau fra H&M 70kr., Striber fra Monki 100 kr., Sort fra Cheap Monday 159 kr., støvede blonde fra Monki 120 kr. , Sort blonde fra TopShop ca.100 kr., hindbær fra Monki 100 kr., Enkelhed fra Cheap Monday 159 kr.  

There is a lot of pretty underwear out there, here are some of my favorites.  

Frk.N

5 kommentarer:

  1. Det skal være med bøjle så det hele bliver bedre holdt på plads:-)

    SvarSlet
  2. Det problem har jeg ikke - må erkende at jeg bare ikke er Dolly P ;)

    SvarSlet
  3. De er bare så flotte, og så får de tøjet til at sidde meget pænere. Synes jeg i hvert fald :)

    Steenberg

    SvarSlet
  4. Frk. Steenberg - er helt enig mit tøj sidder også bedre med den type bh'er :)

    SvarSlet
  5. Rigtig fin blog du har forresten :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails