My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 7. april 2011

Rimmel Glam Eyes konkurrence

Vi er rigtig glade for alle vores læsere her hos frøknerne Jensen, og vil altid gerne have flere faste. Derfor blev vi også rigtig glade, da vi for nylig blev spurgt om vi ville være interesserede i at teste Rimmels nye Glam Eyes øjenskygger - og desuden udlove et par stykker til vores dejlige læsere. 

Nu er skyggerne testet til frøknernes store tilfredshed, og derfor er det nu blevet jeres tur! 

Alt hvad du skal gøre for at være med i lodtrækningen, er at blive fast læser + skrive din øjenfarve i kommentarfeltet. De lækre farvelader er nemlig udstyret med små tips og tricks på bagsiden - og hvilke toner der passer bedst til hvilke øjenfarver. 

Men, men, men - alt kan selvfølgelig ikke være så let og lige til, for man kan jo både være fast læser via Bloglovin og Google Friend Connect. Vi vil naturligvis gerne have at I alle følger os begge steder, men for at være med i lodtrækningen skal du følge os via Google Friend Connect


Vinderne udtrækkes blandt alle faste læsere, der har skrevet deres øjenfarve i kommentarfeltet, søndag den 10. april.






Vi håber at I er lige så glade for konkurrencen som vi er!


Frk. Jensen

10 kommentarer:

  1. Yay, de er så fine, og jeg havde allerede besluttet mig for at købe dem snarest :-) Jeg følger jer selvfølgelig begge steder :-) Har brune øjne :-)

    SvarSlet
  2. Hor er de fine, jeg har også hørt så meget godt om dem :) Min øjnefarve er mørkeblå.

    // Bethina
    bethinajohst@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Skøn konkurrence :) Mine øjne er lyseblå :)


    Ditte
    - dittern@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Dejligt! Jeg har sådan grøn-brune øjne... engang fik jeg at vide, at de farven "grumset" - ikke så charmerende! Så jeg plejer bare at sige grønne ;)

    SvarSlet
  5. Fed konkurrence! Jeg har brune øjne :-)

    -S

    sabrinbenhaddou@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Tak for en fed konkurrence! :-)))
    Min farve er grå-blå.

    Hilsen fra
    Karli (katrin@greencat.dk)

    SvarSlet
  7. Jubii, jeg er jo selvfølgelig fast læser både på Google og Bloglovin, da jeg synes jeres blog er anderledes end alle de andre danske blogs - I like.

    Mine øjne er nok mest blå, selvom jeg så gerne ville have, de var grønne. Påstod engang at de var det, men har senere set realiteterne i øjene. Blå med et mikroskopisk twist af grønt ;-)
    På gode dage har de en farve ligesom en svimmingpool ;-)

    SvarSlet
  8. mine øjne er grønne følger jer via google

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails