My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 9. april 2011

These boots are made for strolling

Siden sneen smeltede, og det igen blev muligt at vove sig udendørs uden overhængende risiko for ødelæggende saltrande og scener fra Bambi på glatis, har jeg nærmest levet i mine sorte støvletter. De er nemme at gå i, fordi der er god støtte på grund af "støvleelementet", og samtidig er de knap så voldsomme og "udendørs" som mange lange støvler - med andre ord en perfekt kombination af alt det bedste fra stilletter og støvler. 

Derfor kunne jeg ikke dy mig, da jeg for et par dage siden blev præsenteret for endnu et par af slagsen - i det smukkeste grå/brune læder, som bliver let og forårsagtigt med hulmønster. Jeg glæder mig til at slentre København tynd i de små vidundere...!





I look forward to stroll the streets of Copenhagen wearing these beautiful short boots...!


Frk. L

3 kommentarer:

  1. Superflotte og kan god lide hulmønsteret.

    SvarSlet
  2. Tusind tak - jeg er også rigtig glad for dem :)

    SvarSlet
  3. De er da godt nok også bare for lækre :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails