My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 16. april 2011

Little Miss Blue Skys

Som lille elskede jeg Dirch Passer og Gitte Henning's sang 'Lille Frk. Himmelblå', og det er også den sang jeg kommer til at tænke på når jeg går rundt i forårssolen i min cardigan i selv samme farve. 

I går nød Dansetrolden og jeg solen med en går tur rundt på Frederiksberg - jeg havde taget solen på ordet og stukket mine bare fødder i mine dejlige kobber farvede danseagtige sko. 

Jeg kan godt lide at bruge sko på samme måde som smykker, og lade dem dominere et outfit uden at pøse en masse halskæder, ringe og alt muligt andet på - synes at det ser fedt ud på andre, men det er altså bare ikke mig.    

Photobucket


Photobucket


Photobucket
Cardigan fra Lovechild 1979, t-shirt fra ISée By Fleur Tang, jeans fra Cheap Monday. Kan ikke huske hvor stiletterne er fra.  

Yesterday's outfit - blue like the spring sky.  

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails