My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 15. april 2011

Good day Sunshine

Sikke dog en fantastisk morgen vi har i dag. Jeg har startet dagen tidligt med en løbetur i morgenkulden og nu står den på morgenmad, blogging og lidt avislæsningen, inden jeg vender snuden mod skolen. Og, så er det weekend, det bliver godt nok dejligt. 

Er fyldt med energi her til morgen, og selvom jeg savnede en morgenvarm Dansetrold at bliver under dynen med i senge her til morgen, så er det nu alligevel dejligt ind i mellem at komme op i god tid og kunne nyde morgengryet - Godmorgen til jer alle. 





Lige til sidst et af mine ynglings Beatles numre (selvom det altså er svært at vælge).



Good morning everyone :) 

Frk.N

3 kommentarer:

  1. Skønt - sådanne nogle fredagsmorgener vil jeg også have, men når man står op kl.6, så springer jeg over ;-) Det må blive i weekenden :-)

    SvarSlet
  2. Det var en hyggelig morgen - men ja Lullumut det ville nok være lidt ambitiøst at stå op kl.4 for at holde morgen hygge hehe

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails