My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 18. november 2010

By Zoé + Charlie My Love part II

I tirsdags var jeg et smut forbi By Zoé og Charlie My Love lagersalget. Jeg er normalt ret glad for lagersalg, men dette var alligevel bedre end jeg lige havde regnet med! Der var ikke ret mange mennesker (hvorfor forstår jeg virkelig ikke!), masser af tøj at vælge imellem og til virkelig gode priser. Jeg fandt vist lidt mere end jeg lige havde regnet med, men ihhh hvor er det nogle fine ting altså....!

I går var jeg så ude for at lufte nogle af fundene: Computertasken er fra Charlie My Love og i det skønneste prægede læder. Den passer perfekt til studiet, da den lige præcis kan indeholde det mest nødvendige. Silkekjolen er fra By Zoé og jeg er vild med både snittet og mønstret.







Tuesday I slipped by the By Zoé and Charlie My Love outlet. Among other thing I found this beautiful computer bag and silk dress... I love!






Frk. L  

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har fået:-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak - jeg er også rigtig glad for dem ;)

    SvarSlet
  3. Jeg er også rigtig glad for dem - skal så absolut også et smut forbi næste gang de holder lagersalg!

    SvarSlet
  4. Hej Frk Jensen.. Hvor var det at du var til dette lagersalg henne ? Syntes ikke jeg kan finde agenten på nettet?

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails