My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 19. november 2010

Bye-bye Oslo

Denne weekend skulle egentlig have stået på hygge, sightseeing, lækker mad og masser af god rødvin på kærestetur til Oslo. Men fordi en elbil åbenbart er selvantændt på dækket af det skib, som skulle have ført os dertil, er turen desværre blevet aflyst... En god grund til at stemme for bioethanol i stedet for elbiler siger jeg bare...!

Jeg havde ellers virkelig glædet mig til en weekend kun for ham og mig, hvor vi for én gangs skyld ikke har kalenderen pakket med alle mulige andre aftaler. Men man skal jo ikke græde over brændt båd, så vi må bare tage afsted en anden gang, og så nyde en weekend hjemme (som på godt og ondt allerede er fyldt op med aftaler igen, på trods af at det er under et døgn siden turen blev aflyst). Men som en lille bonus betyder aflysningen i det mindste, at jeg kan komme til min dejlige venindes fødselsdag i morgen!

Nu vil jeg gå hjem og begynde at pakke ud igen... Er der nogen derude, der skal noget spændende i weekenden? 





I should have been to Oslo this weekend, but as there has been a fire on the ship, the getaway has been canceled...






Frk. L

4 kommentarer:

  1. Min weekend står på Harry Potter, pakking til min tur til paris i næste uge og hygge:-) God weekend til trods for aflyst tur!:-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Det lyder da skønt med en tur til Paris! Det er en fantastisk by.

    SvarSlet
  3. Nej hvor ærgeligt for jer :-( Håber I kommer afsted snart alligevel så :-) Jeg var selv med Oslo-båden i august med min kæreste, og det er nu skønt, så glæd jer :-) Jeg skal bare hygge og slappe af og måske læse lidt :-)

    SvarSlet
  4. Det lyder nu heller ikke så dårligt :) Tak - du må endelig sige til hvis du har nogle tips til turen!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails