My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 2. november 2010

It is like a dream - Lanvin for H&M

Så er sløret løftet for de første af Lanvins fantastiske rober for high street kæden H&M, og OMG (som de unge siger) de er fantastiske.

Jeg er forelsket i hver eneste model, så hvis bare jeg kan få mine små griske naller i én eller to stykker så er jeg en glad, glad frøken.

Der er ekstraverganza for alle pengene, så håber virkelige at kjolerne er lige så lækre i virkeligheden som de gør her - hvis det er tilfældet, så kender jeg en dame med nogle ordentlige rundsave på albuerne, der gerne slås for at få fingrene i drømmekjolen.

Er særligt glad for den storblomsterede sag og den smukke blålilla elegante cocktailkjole, så den 23. november så vil jeg være at finde i kø foran H&M klar til kamp in the name of fashion.




Kampagnen for samarbejdet er aldeles kreativ, og denne video, der afslører hvad vi fashionistaer har i vente, er efter min meningen utroligt gennemført.



 I am so looking forward to Novmber 23. and the relese of the collection form H&M and Lanvin. I can't decide which dress I like the most, so as long as I can get one of them I will be happy little lady. 


Frk. N

4 kommentarer:

  1. Spændende:) Måske der gemmer sig en nytårskjole i den samling! Ved I om det også er sko med i kollektionen?

    SvarSlet
  2. Jeg er faktisk ikke sikker men mon ikke? Personligt krydser jeg mine små fingre for at der vil være masser af fine accessories - og især Lanvins altid smukke smykker ;)

    SvarSlet
  3. Hej igen :)
    Så har jeg fundet ud af at der både er kjoler, fake fur jakker, sko, taske og halskæder i kollektionen. Priserne ligger på ca. 1200-1900 kr. for kjolerne og skoene koster 799 kr.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails