My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 23. november 2010

The black dress

På vej til familiehygge i weekenden med kappe og sort blondekjole. Jeg har noget for sorte kjoler, og selvom jeg allerede ejer flere end jeg kan forsvare (når man nu skal være helt ærlig), har jeg allerede kastet min kærlighed på én mere, som naturligvis vil være perfekt til både hverdag og cocktails i byen. Det virker lidt skørt, men en sort kjole passer til alt, og kan styles op og ned efter behag. Der er dog ikke plads i budgettet lige nu, så de må vist ryge på ønskelisten til jul, eller alternativt må jeg på udsalgsjagt i januar. Det er den fra Bruuns Bazar, som jeg allerede har vist her på bloggen








I just love the little black dress as it is perfect for both work and going out. Here I'm wearing the black lace dress from Baum und Pferdgarten



Frk. L


2 kommentarer:

  1. Flot sæt og smukke billeder, som altid :-)

    SvarSlet
  2. Ihh altså - tusind tak for den søde kommentar. Kan ikke tage æren for billederne (kæresten legede fotograf), men outfittet er jeg også rigtig glad for :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails