My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 7. november 2010

Ohhh Tavi

Jeg har fulgt den fantastiske Tavi fra Style Rookie's blog i et godt stykke tid efterhånden, og jeg elsker at se hendes fine, fine indlæg.

Det er en af de mest originale blogs der findes og hendes stil er så gennemført, at jeg virkelige missunder det.
Selvom jeg nok aldrig ville trække i den type klæder, som hun ifører sig eller i hvert fald ikke i den kombination, så klapper jeg stadig i mine små hænder hver gang jeg ser et nyt outfitbillede af hende.

Hvornår er teenagere blevet så seje? Jeg forstår det ikke, så sej var jeg dælme ikke da jeg var 13 - og den mængde selvironi? Det skal man kigge længe efter, selv hos voksne mennesker med et helt livs erfaring.








I love Tavi from Style Rookie's blog - it is so original and interesting.


Frk. N   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails