My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 2. november 2010

Outfit of the day

Jeg er simpelthen blevet så glad for mine nye smykker fra Garvgaard Madsen, og jeg er bange for at der allerede er ønsker om flere på vej ...meget farligt for min økonomi - godt der lige er kommet løn!

Jeg glemte i det sidste indlæg om smykkerne at skrive, at kollektionen i oxideret sølv (til rigtig gode priser fra kr. 200 og op til omkring kr. 900) kun kan fås hos Second på Østerbro, og altså ikke kan ses på  Garvgaard Madsens egen hjemmeside. Jeg har dog ladet mig fortælle, at man kan skrive en mail til Gravgaard Madsen, og at de godt kan overtales til at sende til andre steder i landet. Selv om man ikke lige bor på Østerbro, skal man nemlig ikke snydes for de smukke smykker :)





Dagens outfit med mine smukke smykker fra Gravgaard Madsen, jeans fra Won Hundred, top fra Alexander Wang, jakke fra Humanoid og fletclutch fra Bruuns Bazar.   




Outfit of the day wearing my beautiful Gravgaard Madsen jewelry.



Frk. L

4 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails