My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 27. november 2010

The Advent wreath

I mandags fik jeg lavet adventskrans (lavet er måske så meget sagt, for som min kæreste bemærkede, da han så den: Har du egentlig ikke bare sat nogle ting på et fad?!), og det har han jo egentlig ret i. Jeg er ikke ligefrem særlig kreativ, og derfor er jeg også fan af nemme løsninger, når det gælder sådan noget. Resultatet er, at adventskransen i år er et sølvfad med fire lys og en masse smukke julekugler - enkelt og smukt. Det skal dog lige bemærkes, at jeg altså selv har sat tallene på lysene - meget kreativt og DIY!

Lys + tal er fra Notre Dame, og de fine julekugler er fra Søstrene Grene, som har et fantastisk udvalg af sjove og skæve modeller i år. Første søndag i advent er allerede i morgen, så det er bare om at komme i gang. Hvor kreative er I derude?








This years Advent wreath is simple but beautiful... and very easy to make!


Frk. L

4 kommentarer:

  1. Haha, mænd altså :-) Jamen jeg er næsten lige så kreativ som dig ;-) Min er nemlig uden t
    al :-)

    SvarSlet
  2. Ja, der er ikke noget med at kaste om sig med komplimenterne her! Der er da heller ingen grund til at bruge mere tid på sådan noget end højest nødvendigt ;)

    SvarSlet
  3. Hehe, men det er dag godt tænkt! Jeg synes, det ser flot ud - og du har da ihvertfald formået at lave mere end jeg! :)

    SvarSlet
  4. Ha ha - tusind tak! Jeg tager med glæde imod al den ros jeg kan få ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails