My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 8. november 2010

Lady like

Det kan godt være dyrt at være en rigtig lady, men man kan også se dyr ud, uden at det koster en formue. Jeg ved nu alligevel godt hvilke items jeg personligt ville foretrække (hvis man nu på mirakuløs vis skulle vinde i lotto), men diverse high street butikker har heldigvis også nogle gode bud på items til det lady like look.



Smuk og elegant kjole fra Bruuns Bazar - jeg ELSKER den! (desværre koster den 1.999,-)
































Jeg kan nok lige så godt indrømme det med det samme: Jeg er ikke fan er fake fur. Jeg har det med fake fur som jeg har det med næsten alt andet der er fake - jeg forstår det bare ikke. Hvis man ikke har mulighed for/lyst til at investere i en "ægte pels" jamen så investér da i en lækker frakke, som ikke skal ligne noget den ikke er. Og jeg har det på samme måde med fake tasker osv. - har man ikke mulighed for eller lyst til at investere i en Guccitaske, så køb i stedet en fed taske i COS, som ikke skal ligne noget den ikke er! Det handler på ingen måde om at være snobbet eller lignende, men jeg kan bare ikke se hvad der er så fedt ved noget, som pr. definition skal ligne noget, som det ikke er. 
Synes man derimod at fake fur er cool, netop fordi det er fake fur, jamen så er det jo en anden sag. Det er bare ikke lige min personlige stil :)     


At frk. Jensens we really enjoy the lady like look - and it doesn't even have to cost a fortune.



Frk. L


2 kommentarer:

  1. Enig med dig, hvis ikke jeg har råd til det ægte så lader jeg heller vær. Lækre sager du har fundet her:-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Det er jo altid lidt risky at sige sådan noget, og jeg kan da også sagtens forstå hvis man f.eks. køber en fake fur i leopard (som jo ikke lige er noget man hverken kan eller burde købe i ægte), men ellers er jeg ikke personligt til det.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails