My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 20. november 2010

I want colors!

Jeg savner solen og nogle farver i lejligheden. De fleste af møblerne er i afdæmpede farver, og det er egentlig også sådan jeg bedst kan lide det, men en gang imellem ville det altså ikke gøre noget med et lidt mere farverigt indslag. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skulle kunne få flere møbler ind i lejligheden, men til gengæld står der snart et lækkert sommerhus klar, som skal indrettes, og der skal der altså farver på drengen! (i hvert fald hvis det står til mig).

Jeg er vild med Hay og deres imponerende måde at bringe de smukkeste farver ind i boligen:

















I love the beautiful colors Hay bring into the living room with their cool designs.








Frk. L

2 kommentarer:

  1. Det lyder da skønt med et sommerhus :-)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også rigtig meget til bare at nyde en afslappende weekend ved vandet med en god bog, lækker grillmad og dejlige venner :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails