My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 24. november 2010

If only I had a million...

...ville jeg købe alle de fine kjoler fra TopShops nye limited edition kollektion. Ihhh hvor er der mange fine med broderier, perler, flor lette stoffer og skønne farver.

Disse hører til på min top ti over ting, jeg køber, når jeg engang vinder en million i Lotto (lige om lidt blev der sagt).

If I had a million box that I could use just as I wanted I would buy all of these beautiful dresses from Top Shop's limited edition collection

Frk. N

4 kommentarer:

  1. De er også helt fantastisk smukke - og meget oplagte, hvis man skulle til et bryllup eller en anden stor fest.

    SvarSlet
  2. Jeg er også ret vild med dem - især den smukke pudderfarvede.

    SvarSlet
  3. Lisbeth: Ja lige præcis, skal faktisk til bryllup om et par uger, ville ønske at økonomien lige gav plads til sådan en fin sag til dagen:)

    SvarSlet
  4. P.s. Lisbeth: Sikke en fin blog du har:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails