My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 8. november 2010

Outfit of the day - Brunch at Skovridderkroen

Forleden var jeg til 60-års fødselsdag på Skovridderkroen, som blev fejret med brunch og familiehygge. Jeg kan varmt anbefale deres brunchbuffet, der endda indeholder en glas Cava (eller to for de friske).

I dagens anledning havde jeg iført mig min elskede Stine Goya kjole, som desværre kun lige kan anes på billederne.
Ellers bestod outfittet af min vinterfrakke fra Tiger of Sweden, sjal fra H&M, second-hand sko og taske fra Vanessa Bruno Athé.





Celebrating my aunts 60th birthday at the restaurant Skovridderkroen. 



Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails