My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 13. november 2010

Love at first sight

Smuk er den - og ikke til at leve uden. Det var kærlighed ved første blik, da jeg så den første gang i Baums SS10 kollektion i den smukkeste mørkeblå farve. Men jeg var lidt i tvivl om finanserne, og væk var den, da jeg endelig havde sparet op. Da jeg så så den i AW10 i sort, kunne jeg simpelthen ikke lade være... den er bare så smuk! Og perfekt til både fest og arbejde.








Da kjolen allerede var udsolgt i min størrelse i de to første butikker jeg prøvede, endte jeg med at bestille den via Baums nye webshop



I fell in love with the dress in the most beautiful dark blue color from the SS10 collection, I didn't buy it, but have regretted is ever since. When I saw it in black in the AW10 collection I just couldn't help myself... it is just so beautiful and a real classic. Perfect for both work and going out.    




Frk. L

4 kommentarer:

  1. Tusind tak - jeg er også virkelig glad for den!

    SvarSlet
  2. Den er rigtig smuk :-) Hvor synd at du var så uheldig i første omgang.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for den søde kommentar :) Det er jo altid et dilemma, når man er på SU og elsker shopping.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails