My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 25. november 2010

Presents from The Big Apple

For nylig er en helt særlig ung mand med dansesko på vadet lige ind i mit liv, og er blevet et særdeles hyggeligt og dejligt bekendtskab.

Netop denne dansende herre tilbragte sidste uge i det store æble på den anden side af Atlanten - bedre kendt som New York.

Denne tur var jeg selvfølgelig voldsomt misundelig over, for hvem vil ikke gerne over og slendre rundt som en anden fashionable Blair fra Gossip Girl, på shopping i de rigtige butikker og til de rigtige fester (ja, ja det var nok ikke lige det han lavede - men sådan ser min New York drøm altså ud).

Jeg var dog så heldig ikke at blive glemt på dette storbyeventyr, og da den unge monsieur vendte hjem havde han endda gaver med til mig.

To gange modemagasiner -  Vogue og Elle - en pose Skittles (man kan jo ikke få dem i Danmark mere og jeg har savnet dem helt forfærdeligt) og allerbedst: En absolut original top fra intet mindre end den berømte Coyote Ugly Saloon (den med de dansende bartendere).

Der var dælme tænkt over tingene, og jeg fik helt røde kinder over at jeg sådan skulle begaves -  så mange tak (for ja, jeg ved jo, at du læser med derude, så vi slutter vist med rosen her ;)








A very special young man brought home these lovely things for me last week, all the way from the Big Apple - Vogue, Elle, Skittles and a original Coyote Ugly tank top - I am a very greatful girl rigth now.


Frk. N

4 kommentarer:

  1. Ja, det fortjener du virkelig :)

    SvarSlet
  2. Ja det er dejligt at blive forkælet, det kan man aldrig klage over. Jeg er meget glad:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails