My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 6. november 2010

e.l.f. essentiels

e.l.f. er altså et fantastisk koncept. Tænk at man kan få både mineralblush, eyeliner, neglebuffer og en neglebåndspen for sølle 82 kroner. Jeg er normalt ret picky med hvad jeg putter i ansigtet, og er derfor også stor fan af f.eks. Tromborg, men når man nu er fattig studerende med hang til shopping, bliver man jo nødt til at spare et sted. Min mineralpudder fra Tromborg bliver nok ikke skiftet ud foreløbig (jeg er fuldstændig afhængig af den), men er faktisk blevet rigtig glad for denne (noget mere budgetvenlige) blush. Jeg har endnu ikke prøvet nogen af de andre ting, men har endnu kun hørt positivt om e.l.f. og både mineralblush og mineraleyeliner er 100% mineralbaseret, og indeholder hverken parabener, kemisk farve eller konserveringsmidler.    




















Selvom jeg er vild med neglelak og synes det ser fantastisk ud, er jeg desværre ikke selv så god til at få det lagt. Jeg synes det er meget nemmere bare at file, buffe og ordne neglebånd - og så er jeg good to go. Det der med afskallet lak er ikke lige mig (tror bare ikke at jeg er street nok?!), og så bliver det altså et fuldtidsarbejde at holde styr på, at lakken altid sidder perfekt. 


I just can't believe how cheap e.l.f. products are. You can get all the above for only about 80 dkk!



Frk. L

2 kommentarer:

  1. Jeg synes, priserne er kanon gode, og jeg har selv købt 3 neglelak, som er virkelig fine.

    SvarSlet
  2. Ja man får nemlig virkelig meget for pengene, elsker også E.L.F, de kan bare noget:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails