My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 4. november 2010

Outfit classics

Her lige et par outfit klassikere fra mit klædeskab, som jeg havde iført mig til tirsdagsmiddag med S, der også agerede fotograf i dagens anledning.


Vintage herrehat fundet på svensk loppemarked


Second-hand sko fundet i dejlige genbrugsbiks i Guldbergsgade, de er en tilbagevendende klassiker, da de bare kan bruges til alt. 

Det fine sjal blev fundet for nylig hos H&M og har hængt på mine skuldre siden, det har været dejlig varmt når jeg har siddet over bøgerne. Plus en af favorittaskerne fra Vanessa Bruno Athé - den kan man have alt i, selvom den ikke ser ud af meget.

These are some classics from my wardrobe, my hat found on a flee market in Sweden, my favorite second hand shoes, a lovely shawl from H&M and one of my favorite bags from Vanessa Bruno Athe. 

Frk. N  

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails