My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 25. november 2010

What a fuss!

Lanvin for H&M - det kan jo ikke gå galt. Og det gjorde det altså heller ikke. Men hold da op hvor har man hørt meget om det de sidste par dage! Og her kommer så lige lidt mere ;) Som I ved er moral jo godt, men dobbeltmoral er dobbelt så godt...!

Kollektionen er fyldt med de smukkeste kjoler, sko og andre accessories, og ihhh hvor er der altså mange fine ting. Jeg er især vild med den sorte kjole med de markerede ærmer og den dyblilla one shoulder. Desværre havde jeg ikke mulighed for at være der, da det hele gik løs (og jeg har læst, at de første stod i kø fra kl. 2.30 - så dedikeret er jeg altså bare ikke), så jeg har desværre ikke fået fat i nogen af dem. Næsten alt er udsolgt på nettet, så det er heller ikke rigtig en mulighed, men når det er sagt, så gør det måske alligevel ikke så meget alligevel. Jeg må nok indrømme, at jeg synes, at prisen er lige i overkanten (det er jo altså stadig H&M), og desuden kan jeg vist ikke retfærdiggøre at bruge flere penge lige foreløbig efter min tur til By Zoé + Charlie My Love-lagersalg. Hvad siger I derude? Fik I fat i noget godt? Og har nogen campet på Amager Torv i frostgrader? (respekt her fra - så har man altså fortjent en virkelig smuk kjole!).





Sadly I didn't get any of the beautiful dresses by Lanvin. But then again I can't really justify spending money on a dress after my trip to the By Zoé + Charlie My Love outlet last week...






Frk. L

4 kommentarer:

  1. Der er stadig massser af kjolerne, tasker, og sko tilbage i den store H&M på strøget...oppe på 1.sal =)(bare lige for at sabotere din blødende økonomi helt)'
    Venligst
    Natalia

    SvarSlet
  2. Ha ha - tusind tak for tippet ;) Nu gik jeg ellers her i min uvidenhed, og troede at atlt var væk ...mon man skulle vove sig en tur forbi strøget en af de nærmeste dage...?!

    SvarSlet
  3. Siden jeg er i Paris, var min kæreste sendt i byen og han kom også hjem med det han skulle:-)

    SvarSlet
  4. Han lyder godt nok ikke tosset! Jeg tror, at min kæreste ville gå ned med panikangst, hvis jeg sendte ham afsted sammen med alle de Lanvin-vilde tøser ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails