My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 28. november 2010

Dreaming about...

Jeg ELSKER simpelthen Eluises smukke og evigt klassiske designs. Det er danske Louise Stubkjær, der står bag mærket, som blev grundlagt i begyndelsen af 2006. Hendes filosofi er, at tøjet skal være elegant men hipt, avantgarde men simpelt og luksuriøst men enkelt. Udtrykket er feminint med de fineste detaljer, som står i smuk kontrast til materialer og form. Materialerne er altid rene som silke, uld og blødt lammeskind og de to årlige kollektioner holdes i et afdæmpet farvespektrum - lige noget for undertegnede! Hvad der til gengæld ikke er så populært hos føromtalte, er prisniveauet, som desværre er ret langt fra SU-budgettet. Heldigvis har jeg dog været heldig at finde nogle ting på udsalg, og alt hvad jeg har fra Eluise er faktisk ting, som jeg er rigtig glad for og har brugt sæson efter sæson. 

Denne kjole er fundet hos Stylepaste, og faktisk er prisen ikke slem (der er -60%). Eneste problem er, at den ikke er der i min størrelse (og så var der vist også noget om, at man ikke skulle bruge flere penge i denne måned) ...Men man har vel lov til at drømme...! 








I absolutely LOVE the stunning design by danish designer Eluise. And I love this dress...!


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails