My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 9. november 2010

A day by the sea

I weekenden var min kæreste og jeg et smut i sommerhus. Vejret var smukt og efterårssolen fantastisk, selvom vinden var hård og lavede skumtoppe på bølgerne. Jeg kan næsten ikke vente til sommer, hvor jeg vil ligge i timevis og kigge på bølgerne, læse gode bøger og spise masser af lækker sommermad. Indtil da er her nu også smukt om vinteren, men ihh hvor jeg allerede længes efter solen og de lange lyse nætter...!







My boyfriend and I went for a quick flying visit to our summer house this weekend. The weather was fantastic and the fall sun was staggering...!




Frk. L

2 kommentarer:

  1. Elsker en gåtur på stranden hvor det blæser og der er masser af bølger...meget afslappende:-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails