My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 25. april 2010

Cover + Line & Jo

Jeg er stor fan af magasiner af enhver art, men som fattig studerende kan man hurtigt købe sig endnu fattigere i lækre blade. Jeg holder derfor altid øje med bladkiosken.dk, hvor man ofte kan finde rigtig gode tilbud på sine yndlingsblade og nogle gange endda få en lækker gave oveni. Mange blade er stadig stuck i en tid hvor et sæt grillknive fra en ukendt polsk prducent kunne sælge abonnementer, men de fleste modemagasiner er efterhånden blevet rigtig gode til at finde fede abonnementsgaver.


Jeg er f.eks. lige faldet over et rigtig godt tilbud hvor man kan få disse smukke stjerneøreringe fra Line & jo (som jeg alligevel havde tænkt mig at købe) + 6 numre af Cover for 199 + porto. Jeg har allerede bestilt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails