My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 29. april 2010

En tur ud i det blå

Da jeg endelig har fået gjort mine fødder sommerklar besluttede jeg at i dag var dagen, hvor jeg skulle ud og lufte mine nye Acne sandaler. Det er jo vigtig at nå når Michael Jarnvig har lovet en kold vind over Danmark her i weekenden.
Jeg besluttede mig til at turen skulle gå forbi fitness centret så jeg kunne få opsagt mit medlemskab (2 gange på 4 måneder er bare for dårlig en statistik). For at give mig selv lidt bedre samvittighed (her kommer pige/kvinde logikken ind) lagde jeg på vej hjem vejen forbi So last seasons showroom/butik i Bragesgade.

Mine elskede nye Acne sandaler, har været totalt solgt fra første øjekast

Har som tidlige nævnt, haft en Stella McCartney taske i tankerne fra første gang jeg så den, men til min store skuffelse viste det sig, at tasken var langt mere aquablå end sort som billedet ellers viste. Til gengæld kunne jeg ikke holde mig fra at investere i en Pure López clutch til kun 250 kr. samt et par sweetpants i økologisk bomuld fra mærket Isée by Fleaur Tang til kun 350 kr. Da Stella McCartney tasken kostede 1500 kr. og jeg kun købte for 600 kr. har jeg jo alt i alt sparet 900 kr. (se piger der er logik som I må kunne forstå). Er meget glad for mine to nye ting.


To nye køb: Clutch fra Pure López og busker fra Isée by Fleur Tang

Efter den lille tur ud i det blå spiste jeg frokost med dagens fødselsdagsbarn A. Hun skal fejres i aften lige som V, så den står altså på dobbelt fødselsdagsfest for mit vedkommende. Mere om det i morgen.

S der har tyvstjålet As fødselsdagsballoner 

Frk. Jensen  

P.S. Selvom mine fødder er blevet gjort sommerklar er de stadig blege som et ligs, derfor får I ikke dem at se i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails