My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 28. april 2010

Militærjakken

Som de fleste måske efterhånden har lagt mærke til, er militærjakken et rigtig godt bud på en forårsjakke i år. Den er rigtig fed i farven, rå og så er den super praktisk - noget som ellers ikke så ofte finde vej til mit klædeskab. Mit dilemma er bare at jeg normalt er meget klassisk i min stil, og selvom jeg synes det rå grunge-look er super fedt, klæder det af en eller anden grund bare ikke mig.Derfor har jeg de sidste par måneder ledt efter en militærjakke i den smukke khaifarve, men i et snit der er lidt mere klassisk og feminint.

Det har jeg nu fundet hos Karin Winther i Charlottenlund, hvor jeg straks faldt for det rå materiale og knapperne, kombineret med den super feminine krave! Smuk er den, og da jeg de sidste par uger har reduceret indholdet af mit klædeskab betragteligt gennem salg på Trendsales, var der faktisk plus på kontoen. Faktisk har jeg solgt så meget at jeg med (nogenlunde) god samvittighed har kunnet investeret i nogle få virkelig lækre items, som jeg med sikkerhed vil elske meget højere end alle fejlkøbene.



Jakke fra Linda Carlén, set hos Karin Winther i Charlottenlund


Jeg skal nok lige få taget nogle billeder med den på, så man rigtigt kan se kraven. Jeg vil bruge den med mine Ray-Ban Aviator solbriller og læderleggins for et råt look, og med en flor let sommerkjole og stiletter til sommer.


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails