My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 24. april 2010

Forår på Nørrebro

Så blev det lørdag og med det den helt fantastiske aprilsol.
Dagen startede med en ordentlig oprydning i mit barndomshjems gemmer, der blev til mange forskellige bunker med tøj der skal sælges, gemmes eller sendes til genbrug.
Men som sagt solen har været fremme i dag og det skulle nydes, så afsted til Nørrebroparken til en velfortjent pause. Med pizza og øl samt en lakridskonfektssmagende tiramisu slog min kæreste og jeg os ned i Nørrebroparken der summede af liv og løjer.

Delikatesse pizza fra Stefanos Pizza på Stefansgade



Plads til forårsredebygning


Nørrebroparken fuld af forår


Vintage solbriller fra Margit Brandt, t-shirt fra Berlinsk kunstner, jeans fra Cheap Monday, Slidte Converse sko

Læderjakke fra C.C. Company


Mums!

Nu sidder jeg og nynner med på Thomas Buttenschøns 'Præsident i USA', som igen i år helt sikker bliver en del af mit forårs soundtrack.
Om lidt kommer E og så går turen ellers til en af de mange kollegiefester som fylder mine weekender - denne gang med hatte tema, men det får I mere af i morgen.

Rigtig god aften her er Thomas B til jer. 




Frk. Jensen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails