My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 25. april 2010

Så skal der groomes

Var lige et smut forbi Pure Shop i Grønnegade i sidste uge for at finde "noget" der kan gøre min hud blød og sommerlækker. Jeg synes efterhånden at jeg har prøvet alt indenfor økohudpleje, men mangler stadig at finde det produkt og helst den serie som bare er perfekt!
Et rigtig godt bud er Suki Skin Care, som er en super lækker serie, der er baseret på rene og økologiske råvarer kombineret med avanceret teknologi. Designet er efter min mening ikke det aller mest sexede, men produkterne er fantastiske og priserne nogenlunde rimelige. Jeg har endnu ikke prøvet hele serien - men det kommer - så vil bare lige anbefale de to produkter som allerede har fået en permanent plads på badeværelseshylden:

Exfoliate foaming cleanser - en skøn ansigtsvask som umiddelbart virker lidt grovkornet, men når det bliver blandet op med lidt vand smelter kornene og bliver til en lækker skum. Virkelig frisk og lækker med citrongræs og sukker - kan absolut anbefales!

120 ml. koster 249,-

Pure facial moisture - balancing - den skønneste olieserum med økologisk kamille. Kan bruges som en let natcreme eller under den almindelige dagcreme. Dufter skønt og huden bliver fugtet unden den der fedtede fornemmelse.

15 ml. koster 269,-

På Pure Shops hjemme kan man se en oversigt over forhandlere i hele landet.


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails