My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 26. april 2010

So last season

Faldt lige over netshoppen So Last Season, hvor man kan finde lækre ting fra bl.a. Toklum, Bllack Noir og Stella McCartney fra ældre sæsoner, og dermed til rigtig gode priser! Hvis man bor i Kbh. kan man også smutte forbi butikken, som ligger på Bragesgade 10C på Nørrebro.



Jeg har længe været helt forelsket i den smukke læderkjole, som Eva Kruse havde på til modeugen sidste år, men med en pris et godt stykke over de 4000,- har den desværre ligget lidt over mit SU-budget. På So Last Season har jeg fundet en læderkjole i samme enkle snit fra Bllack Noir, som er der i min størrelse og så er der oven i købet -60% - kan det blive meget bedre?! Jeg er helt vild med det enkle og klassiske snit, kombineret med det rå læder. Når man som jeg er en sucker for det klassiske, kan det let blive en smule kedeligt, og her giver læderet kant til en ellers enkel kjole. Og så skader det jo heller ikke, at det at kjolen er i læder, gør at min kæreste lige pludselig godt kan se at jeg ikke kan leve uden :)

Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails