My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 26. april 2010

Hvad du ønsker… skal du få?

Åhhh lige om lidt er det lønningsdag og det betyder at kontoen igen kan tages i brug med (nogenlunde) god samvittighed.

Nu er det snart sommer og hvad er bedre end at gå sommeren i møde med et par nye solbriller. Jeg har i de sidste mange år gået med min mors gamle solbriller fra 80’erne, men har nu besluttet at jeg bør investere i et par nye. Mit valg er faldet på en evig klassiker, nemlig Ray-Bans Aviator model, en brille som kan give lidt kant til de lyse sommerkjoler og bløde sko, som altid er en fast del af min sommergarderobe.

Aviator solbrillerne fåes på sunglassesshop.com


Maj og sommer generelt betyder også masser af fester, og særligt skal jeg til stor fest på DTU, hvor jeg får brug for en nye taske. Jeg har kigget mig meget omkring efter en ny clutch og har lidt forelsket mig i en fin lille én fra Stella McCartney. Denne taske ville supplerer min sorte Acne kjole, som endelig skal ud og luftes igen, godt.

Stella McCartney taske set hos solastseason.dk

Apropos kjoler så faldt jeg i dag over denne smukke bandage-kjole på Top Shops hjemmeside. Hvis jeg var bare lidt mere latino lækker ville jeg tilbringe alle sommerens fester i denne frække lille sag.
Selvom min sommergarderobe som sagt er fyldt med lyse kjoler, så kan jeg nok alligevel ikke pull-off det ellers så moderne og lækre nude look, til min egen store fortrydelse.


Bandage-kjole fra Topshop.com

Må kigge mig om efter en i samme stil i en lidt mere overskuelig farve, tager gerne imod bud hvis der er nogen der kan give et lille indspark.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails