My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 26. januar 2011

20 % off at Asos.com

Har modtaget en mail i dag fra Asos om at der netop nu er 20 % på deres egen kollektion, og så måtte jeg jo altså liiige kigge forbi, selvom jeg egentlig har lovet mig selv ikke at shoppe lige nu, sparer nemlig sammen til både Paris og så også lige Nué udsalg, for der kan jeg nok ikke styre min shopping trang.

Nå men altså jeg kiggede på Asos og fandt disse to dejlige sager, en dejlige kabelstrik og en meget fin og piget kjole.
Strikken koster ca. 300 kr.  og kjolen 380 af slagsen. Åhh de er fine synes jeg. Har I kigget forbi Asos for lidt snolleri?

Photobucket
Right now you can get 20 % off on Asos own brand - I would like to by these nice things for spring. 


Frk. N

10 kommentarer:

  1. Puha jeg sidder med kurven fuld af gode sager fra Asos, men har også lige købt vildt dyrt løbetøj.... Blev fristet af jeres indlæg og nu også endnu engang.... Skal, skal ikke....

    SvarSlet
  2. Puha det har jeg også prøvet, måtte slette hele kurvens indhold igen, for havde jo bare ikke råd;)
    Men omvendt det er så godt et tilbud, så måske skulle du alligevel;)

    SvarSlet
  3. Jeg må desværre også holde mig tilbage - kunne jo ikke lave indlæg om løbetøjet helt uden selv at investere ;) Godt at høre, at du kunne bruge løbeindlægget!

    SvarSlet
  4. Jeg træner til første maraton, så jeg motiverere mig ved at shoppe mig fattig i lækkert løbetøj - ja hvem sagde løb var billigt?!

    Tak for en dejlig blog de damer - følger jer flittigt!

    SvarSlet
  5. Wauw det er godt nok sejt med maraton, stort skulderklap og opbakning herfra:)

    Tak for rosen, dejligt at følger os, det er vi glade for at høre.

    SvarSlet
  6. Jeg bukker mig ydmygt i støvet - tænkte selv på at melde mig til havlmaraton, og følte mig über cool, men kan godt se, at det ikke er så vildt alligevel ;) Stort held og lykke med træningen - det er altså virkelig imponerende! Og tusind tak fro de søde ord :)

    SvarSlet
  7. Ups kombination af sygdom og Asos tilbud (der udløber i dag) viste sig at være en farlig mixture.... Men giver skæbnen skylder, og satser på at der er en højere mening med sammenfaldet...! Nu glæder jeg mig med rød næse til de mange (med streg under mange) fine ting fra Asos kommer hjem til mig!

    SvarSlet
  8. Ihh det lyder lækkert og man må jo forkæle sig selv lidt når man sådan er syg;)

    Har du evt. en blog Laura hvor man kan se dine dejlige køb?

    SvarSlet
  9. Jeg vidste, I ville forstå vigtigheden af at forkæle sig selv med et Asos køb, når man er syg.

    Jeg har desværre ikke en blog, men kan lige smide et par links her:

    http://www.asos.com/Asos/Asos-Military-Knitted-Cape/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1115710&SearchQuery=cape&Rf-400=53&sh=0&pge=0&pgesize=-1&sort=-1&clr=Navy

    http://www.asos.com/Asos/Asos-Intarsia-Pattern-Hooded-Cape/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1191483&SearchQuery=hooded%20cape&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Multi

    http://www.asos.com/Asos/Asos-Fisherman-Ribbed-Elbow-Patch-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1264324&SearchQuery=fisherman&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Khaki

    http://www.asos.com/Asos/Asos-Monochrome-Fairisle-Hooded-Scarf/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1233627&SearchQuery=hooded%20scarf&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

    SvarSlet
  10. Uhhh nogle dejlige ting, særligt den første kappe er jeg da helt vild med. Håber at du bliver glad for dine køb:)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails