My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 8. januar 2011

Girly skirt

Photobucket

Mens jeg sidder over bøgerne og prøver at få styr på aktører, balanced scorecards og front-stage / back-stage teorier til eksamen, ja så kan jeg ikke undgå at tankerne flyver lidt ind i mellem, og de sidste par dage er tankerne vandrede mod denne fine basis nederdel fra American Apparel.

Nederdelen ville jeg bruge netop som vist oven over, med en enkel t-shirt eller en stribet sag for et mere fransk look.

I det hele taget har American Apparel frygtelig mange fine nederdele som jeg godt kunne tænke mig, og kjoler for den sags skyld. Hvorfor denne kæde ikke er kommet til Danmark endnu, ja det forstår jeg simpelthen ikke.

Den fine sag koster 38 amerikansk Johnny Cash's, cirka 220 danske kroner, og må nok blive tilføjet når der igen kommer penge på kontoen i Februar, måske med andre ting jeg til den tid har drømt mig frem til.

I would love to add this basic skirt to my wardrobe. 
With a simple t-shrit, or a striped one for a French look, would the skirt be perfect for my spring dreams of girly walks in the park or croissants at a small cafe. 

Frk. N

3 kommentarer:

  1. Uha, balanced scorecard kan jeg godt huske lidt af fra min forrige uddannelse. God fornøjelse :-) Ja, det er en herlig praktisk nederdel :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak, hvis man da kan tale om eksamen som en fornøjelse;) Og ja det er nemlig en virkelig dejlig nederdel, må altså eje den:)

    SvarSlet
  3. Let me know, når du bestiller. Jeg vil gerne have noget med på portoen :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails