My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 2. januar 2011

Moving day

Jeg håber, at I alle har haft et rigtig sjov aften forleden - jeg hyggede mig i hvert fald gevaldigt med imponerende hjemmekreeret kransekage, masser af god vin og aktivitet på dansegulvet! Hvad har I lavet derude?

Så er dagen kommet, hvor jeg har fået ny adresse. Det vil mildt sagt være overdrevet at påstå, at jeg har styr på det hele, men det skal nok komme. Foreløbig handler det bare om at få en smule overblik og så at hygge sig med det hele. Eneste minus er, at jeg skal gennemgå hele klædeskabet med kritiske øjne, for der er på ingen måde plads til, at alt kommer med (jeg har allerede prøvet med positive tanker og dybe vejrtrækninger, men det er altså ikke rart, at der sådan skal ryddes ud i gemmerne). Men hvem ved - måske man falder over glemt guld midt i udlugningen?!

Det massive flytterod har naturligvis også bevirket, at jeg ikke har været så aktiv blogger, men så snart jeg er flyttet helt ind (og fået overstået en eksamen - damn you januar!), vender jeg stærkt tilbage!  






Frk. L

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn aften. Jeg havde en rigtig god aften med min kæreste. Bliver spændende med din lejlighed, og jeg håber, der bliver plads til det meste af dit fine tøj :-) Åh ja, januar. Jeg får også en eksamenscase på torsdag (nitte). Håber du klarer eksamen, held og lykke med den :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Det er jo altså ikke lige eksamen man gider aller mest, når man står i flytterod, og ikke har det store overblik. Og jeg gør alt hvad jeg kan for at få plads til så meget som muligt!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails